چگونه برای درمان بیماری های کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری های کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا

چگونه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا؟ همانطور که می دانید، دلایل بسیاری را به علت آسیب کلیه وجود دارد، اولا ما باید برای پیدا کردن و علت تایید و سپس بیمار را درمان هدفمند در جهت حذف علت و سپس ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه. همانطور که برای سطح کراتینین بالا، آن را پایین خواهد رفت به تدریج تنها زمانی که عملکرد کلیه خود بیمار دریافت دوباره بازسازی شد. بنابراین من توصیه می کنند که بیمار برای دریافت درمان بهبود کلیه سیستمیک.
درمان سیستمیک برای بیماری های کلیوی چیست؟
درمان سیستمیک شناخته شده ترین هفت TCM درمان است، هفت روش های درمانی مختلف در آن وجود دارد و هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه است. همکاری با یکدیگر، آن درمان می تواند کمک به بیمارانی که در مراحل اولیه هستند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. اگر بیمار کردم تا بیماری پیشرفته کلیه آنها همچنین می توانند فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه دریافت کنید.
هفت درمان داغ فشرده سازی درمانی، حمام درمانی پا، دایره درمانی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی و انما درمان. همه از آنها به عملکرد گردش خون ترویج و برای زدودن سموم از بدن مفید هستند.
علاوه بر این، فشرده سازی درمان جدید است که همچنین به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده، آن را تا اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه است. با کمک از این درمان، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر است. بنابراین عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: